PL  /  EN  /  DE

---------

Aktualności

17.10.2018r

FASTENER POLAND Kraków 16-18 października 2018 r.

Polska jest jednym z czołowych producentów elementów złącznych w Europie, ale do tej pory przedstawiciele tego niezwykle szybko rozwijającego się sektora gospodarki nie mieli swojego targowego miejsca spotkań i czekali na nie od dawna. Od wczoraj drugą edycję Międzynarodowych Targów Elementów Złącznych i Technik Łączenia możemy zobaczyć w Krakowie. Stoiska targowe ma tutaj kilkaset Wystawców z ponad 15 krajów.

Targi te są kluczowym forum wymiany doświadczeń, poznania nowości, trendów i kierunków rozwoju branży, a także budowania efektywnych relacji handlowych. Dlatego też nie mogliśmy przejść obojętnie obok tego wspaniałego wydarzenia.

Przedstawiciele naszej firmy są na miejscu. Już niedługo zapraszamy do obejrzenia pierwszej relacji fotograficznej.

FASTENER POLAND Kraków 16-18 października 2018 r.

12.10.2018r

Seminarium Narzędziowe firmy ISCAR

5 października 2018 roku mieliśmy zaszczyt brać udział w Seminarium Narzędziowm Firmy ISCAR.

Tematem przewodnim tego wydarzenia było Zwiększenie wydajności obróbki skrawaniem i uzyskanie znacznej poprawy efektów ekonomicznych.

Firma Iscar zaprezentowała nam nowe konstrukcje narzędzi do toczenia, przecinania, frezowania i wiercenia.

Doświadczenie, które zdobyliśmy podczas pobytu na szkoleniu na pewno przyda nam się w codziennej pracy i usprawnieniu obecnych procesów produkcyjnych.

Seminarium Narzędziowe firmy ISCAR

09.10.2018r

Międzynarodowe Targi Obrabiarek, Narzędzi i Technologii Obróbki 2 - 4 października 2018 roku

W zeszłym tygodniu mieliśmy przyjemność gościć na Międzynarodowych Targach Obrabiarek, Narzędzi i Technologii Obróbki - TOOLEX.

Było to jedne z najważniejszych wydarzeń jesiennych dotyczące branży CNC. Na 15 tys. m. kw. pojawiło się blisko 500 wystawców z 15 krajów, reprezentujących niemal 600 światowych marek i nowości z branży.

Dzięki naszej wizycie nawiązaliśmy nowe kontakty z przedstawicielami firm narzędzi do obróbki, a także zaczerpnęliśmy dużo wiedzy na temat nowych technik obróbki, które w najbliższym czasie będziemy chcieli wykorzystać w naszej firmie.

19.09.2018r

Międzynarodowe Targi Obróbki Metali – AMB

Od wczoraj w Stuttgarcie trwają Międzynarodowe Targi Obróbki Metali – AMB. Są to jedne z największych targów branżowych na świecie. Na 120000m2 powierzchni można zobaczyć blisko 1500 wystawców oferujących innowacyjne rozwiązania techniczne i technologie wspomagające nowoczesną produkcję, dlatego też nie mogło nas tam zabraknąć!

Dzięki wczorajszej wizycie w Stuttgarcie nawiązaliśmy nowe kontakty z przedstawicielami oferującymi maszyny, narzędzia do obróbki metali, a także wzbogaciliśmy swoją wiedzę o nowe metody i technologie obróbki CNC, które na pewno będziemy chcieli wykorzystać w naszej firmie.

16.08.2018r

Powrót po przerwie wakacyjno-urlopowej

Po przerwie wakacyjno-urlopowej, powracamy z garścią energii do pracy. Zapraszamy do kontaktu z naszymi specjalistami w celu uzyskania informacji o możliwościach podjęcia współpracy. Z przyjemnością odpowiedzą oni na każde pytanie dotyczące naszej oferty oraz tego, czym się zajmujemy.

13.07.2018r

TADEX - Nowym członkiem BUSINNES CLUB RAKÓW

Na pewno zauważyliście, że uwielbiamy sport i stale go promujemy.

W ramach promocji sportu – Młodej Akademii Rakowa, zaproponowano nam dołączenie do Partnerskiego Klubu Biznesu! Jest to to platforma zrzeszająca firmy i instytucje zainteresowane wspieraniem sportu oraz szkoleniem młodzieży w regionie Częstochowy, ale także oferująca możliwość nawiązywania nowych kontaktów biznesowych. Dzięki członkostwie mamy możliwość odbywania spotkań i wyjazdów pozwalających integrować nam się z innymi członkami Klubu i rozwijać nasze przedsiębiorstwo nie tylko lokalnie, ale i globalnie.

26.06.2018r

Przerwa urlopowa

Uprzejmie informujemy, że firma Tadex w dniach 30.07.2018 – 14.08.2018, będzie zamknięta z powodu przerwy urlopowej. W związku z powyższym, w tym terminie wstrzymana zostanie produkcja. Żadne ze złożonych w tym okresie zamówień nie będzie mogło być zrealizowane. Zwracamy się do Państwa z prośbą o uwzględnienie powyższych informacji podczas planowania Państwa zamówień.

25.06.2018r

Nominacja do Złotej Statuetki Lidera Polskiego Biznesu 2017

27 stycznia 2018 r. po raz dwudziesty czwarty w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej odbyła się Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu, wieńcząca XXVII edycję konkursu Lider Polskiego Biznesu.

Podczas części oficjalnej Gali wręczono Nominacje i Złote Statuetki Lidera Polskiego Biznesu.

Nasza firma otrzymała Nominację do Złotej Statuetki Lidera Polskiego Biznesu w kategorii małe przedsiębiorstwo.

Chcieliśmy podziękować jury Business Centre Club za wyróżnienie i  jednocześnie poinformować, że nie spoczywamy na laurach. W tym roku również będziemy starać się o Złotą Statuetkę.

Mamy nadzieję, że nasze tegoroczne starania, rozwój, nowe inwestycje, a także działalność społeczna i charytatywna również zostaną docenione.

Nominacja do Złotej Statuetki Lidera Polskiego Biznesu 2017

11.06.2018r

Targi Kooperacji SUBCONTRACTING 2018 – Poznań

Podczas zakończonych niedawno targów SUBCONTRACTING 2018 oprócz niezliczonych rozmów natury zawodowej, nawiązywaniu kontaktów i dzieleniu się nowinkami z branży CNC, mieliśmy również okazję zwiedzić miasto królewskie Korony Królestwa - Poznań, z jego wspaniałą architekturą i urzekającą historią. Być może udało nam się złapać ten klimat na zdjęciach.

08.06.2018r

Targi Kooperacji SUBCONTRACTING 2018 - Podsumowanie

Dziękujemy wszystkim odwiedzającym nasze stoisko podczas Targów Subcontracting 2018.

Mamy nadzieję, że mogliśmy przekazać wszystkie informacje dotyczące działalności naszej firmy.

Liczymy ,że nasze możliwości produkcyjne oraz zapewniona wysoka jakość  pozwolą na nawiązanie szerszej współpracy z Państwa firmami.

Jeszcze raz dziękujemy i zapraszamy na kolejną edycję w 2018 roku.